Uncategorized

Vacanța în Franța

pentru că eram copil, familia mea și cu mine am petrecut o parte din vară în sudul Franței. Vara aceasta am avut norocul să petrec o lună în Luberon din Menerbes, un uimitor oraș de deal care datează din 4 î.Hr. Nu a fost prima dată acolo, ci pentru că ne -am stabilit atât timp cât am făcut -o, am căzut în ritmul satului și am venit acasă cu unele dintre cele mai dulci amintiri. Iată o privire a timpului nostru petrecut acolo.

Casa în care am stat este numită MAS – o casă de țară tipificată de pereții de ipsos care păstrează casa uimitoare în zilele foarte calde, un acoperiș din gresie terasă, o serie de camere construite unul pe celălalt în timp și obloane din lemn pictate care sunt Folosit în fiecare zi pentru a menține aerul cald. A fost minunat și rustic. Casa era cocoțată pe dealurile înalte ale Menerbes, cu vedere la văile de vin roșu de mai jos.

Era o acoperire lungă de lavandă de pe terasa de bucătărie. În fiecare dimineață, mi -aș lua mirosul dulce și parfumat.

În timp ce ne -am plimba în oraș pentru croissanți proaspeți, aceasta a fost viziunea noastră către Mont Ventoux și orașul Gordes.

Am luat acest drum pietricit în oraș, dincolo de nori care arătau ca păsări preistorice.

Și pe lângă ușile pictate în nuanțe inspiratoare.

Și deasupra acoperișurilor din gresie care arătau ca niște picturi.

Și atunci vom ajunge la intrarea superioară în oraș.

Pe parcurs am trece aceste curți frumoase și grădini secrete între zidurile de piatră și porțile de lemn.

Unele clădiri cu lemn de boxe, turele și balustrade de piatră au fost deosebit de impresionante.

Uneori eram întâmpinați cu o față prietenoasă de sus.

Sau unul somnoros de jos.

Iată o eșantionare a pâinii proaspăt coapte care ne -ar saluta dimineața.

Magazinul meu preferat din oraș, La Vie Est Belle, se afla în fundul unei clădiri antice care se simțea ca o peșteră. Mi -a plăcut antichitatea kilimului lângă ușa din față, dar, din păcate, nu era de vânzare.

Pentru a fi uimitoare, oamenii s-au aflat pe râu, în apropiere, în apropiere, în apropiere, în apropiere, pentru a-și înfunda degetele de la picioare în apele verzi strălucitoare sau a se deplasa într-un caiac.

Mi-a plăcut antichitatea la binecunoscutul Brocante de acolo. Am ridicat 12 dintre aceste butoane de aramă pentru o melodie care dorește să le retrofiteze pentru noul meu dulap.

Care a funcționat perfect!

Prânzurile au fost întotdeauna leneșe și nedorite – produse proaspete, ușoare, prevăzute pe un ecran colorat.

Sau capodopere culinare în scenă bine. Serios, de ce nu putem lua prânzuri de genul acesta în fiecare zi?

Și, desigur, au fost întotdeauna flori proaspete și vinuri locale uimitoare.

Am participat la o poezie citind într-o după-amiază la casa fostei soții a lui Picasso, Dora Maar, care este acum o școală de artă. Grădinile erau absolut frumoase, cu un amestec jucăuș de sculpturi moderne și mobilier convențional în aer liber.

În apropiere, Gordes era un oraș atât de uimitor, pentru această priveliște exactă. Casele au fost încorporate în stânci ca acesta.

Partea mea preferată din fiecare zi a fost să iau masa în aer liber în aerul cald la amurg, precum seara pe care am petrecut -o în acest relail situat în podgoriile de sub Menerbes.

Sau în grădinile Maison de la Truffe din vârful satului.

Sau la unul dintre restaurantele frumoase care aliniau străzile din oraș, unde chelnerii au traversat străzile.

Am terminat în fiecare zi mergând prin strălucirea sclipitoare a orașului.

Ghidat de lumina clară a lunii spre casa noastră, departe de casă, pe dealuri.

Pentru mult mai multă inspirație, citiți postarea de blog a lui Hilary Smyth despre Antique în Franța.

Credite foto: 1, 5, 14, 16, 17, 19, 24. Ariz Hassam2-4, 6-13, 15, 18, 20-23, 25-29. Suzanne Dimma